Остання редакція: 2019-07-03
Тези доповіді
Під електронним навчанням мається на увазі онлайн-навчання за допомогою інформаційних технологій у віртуальному навчальному середовищі. Цей процес передбачає опанування наданого матеріалу студентами, формування на цій основі пізнавальних та творчих здібностей особистості, що забезпечуватиме їй можливість навчатися та вдосконалюватися протягом всього життя.
З розвитком інтерактивних технологій у закладах вищої освіти все частіше використовують навчання асинхронного типу – електронні курси, які дають можливість студентові денної та заочної форми освоїти будь-яку дисципліну.
Використання платформи Google Classroom для ефективної взаємодії між учасниками освітнього процесу має такі переваги:
– використання сервісу Google;
– захищене середовище взаємодії;
– хмарність – доступ до інструментів сервісу з будь-якої точки та будь-якого пристрою;
– мова українська;
– інтерфейс зрозумілий і зручний у користуванні як для викладачів, так і для студентів;
– безкоштовна;
– сучасна, постійно оновлюється;
– спільна діяльність «викладач-студент», «студент-викладач»;
– приватне спілкування «викладач-студент», «студент-викладач»;
– автоматичне зберігання файлів на Google Диску;
– ефективна система сповіщень;
– ефективна система контролю викладачем;
– робота з додатками Google (табл. 1);
– технічні можливості – тиражування матеріалів, опитування, зворотнього зв'язку, оцінювання робіт, зведеної інформації про кожного студента, публікації інформації, організації дискусії тощо.
Таблиця 1. Додатки Google
Сучасна молодь мобільна і сприймає інформаційні технології з ентузіазмом. Сьогодні ідеальна освітня модель для формування культури самостійної роботи це поєднання самостійної роботи студентів в електронному курсі з навчанням в аудиторії на практичних заняттях.
Всі виставлені оцінки зберігаються в електронному курсі, студент завжди бачить результати своєї праці. За цими результатами в кінці семестру виставляється оцінка курсу, яка враховує також проміжні контролі й оцінювання аудиторних занять.