Наукові конференції України, Нові матеріали і технології в машинобудуванні-2020

Розмір шрифту: 
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ
Ю. Ю. Омельяненко

Остання редакція: 2020-08-14

Тези доповіді


Дистанційне навчання набуло миттєвої популярності за дуже короткийчас, адже це було єдиним способом завершити навчальний рік в умовах ка-рантину в країні. При переході до такого типу навчання виникли певні труд-нощі, загалом пов’язані із: відсутністю досвіду, відсутністю технічних засобів.До розвитку дистанційного навчання підходили відповідально, і можуна досвіді нашої групи донести думку студентів.Одностайно скажу, викладачам, які все ж таки змогли і розібрались,щиро хочеться сказати «Дякую». Знайти змогу грамотно організувати увесьнавчальний процес – то дуже кропітка праця. Ненормований робочий день на-разі є невід’ємною частиною їх життя.В якості платформ для дистанційного навчання були взяті google clasroom,Google meet, zoom, moodle, а також пізніше Viber випустив оновлення«створення відеоконференцій», що дало змогу контактувати як у великих гру-пах, так і беспосередньо тет-а-тет з викладачем. Також 24/7 тримали зв’язок ізвикладачами у telegram та електронній пошті.На фоні ситуації, яка склалась із дистанційним навчанням, можна виді-лити ряд переваг та недоліків.Переваги:– відсутність витрат часу на дорогу до закладу освіти;– швидкий доступ до усіх матеріалів для навчання за допомогою мережіInternet;– можливість повторно переглядати заняття із викладачем, оскількиздійснювався відеозапис консультацій;– можливість вивчати різноманітні курси від найкращих закладів вищоїосвіти та викладачів із усього світу;Недоліки:– неможливість проводити заняття, на яких необхідна наявність спеціа-лізованого обладнання (лабораторні та практичні заняття);– необхідність у технічних засобах навчання;– не усім такий метод навчання підходить.Ситуація, яка склалася, стала гарним уроком та дала привід поміркуватинад станом дистанційного навчання, а також необхідністю передивитися під-хід до системи освіти. Відтепер технології дистанційного навчання, нові ме-тоди та інструменти, які опанували викладачі, обов'язково залишаться невід'-ємною складовою навчального процесу.

Full Text: PDF